Regulament Oficial Campanie Black Friday Get Nails #GNBF2024

 #GNBF2024 are loc in perioada 08.11.2024 – 10.11.2024.

 Daca inregistrezi comenzi pe www.getnails.ro in timpul campaniei de Black Friday sau in perioada de dupa, trebuie sa citesti si sa accepti urmatoarele:

Oferta #GNBF2024 inseamna un DISCOUNT unic de 25% care este aplicat la toate produsele afisate pe site la momentul ofertei, in limita stocurilor disponibile.

  1. Beneficiaza de oferta #GNBF2024 toate comenzile inregistrate online pe www.getnails.ro in perioada alocata promotiei si care se supun prezentului regulament.
  2. Discountul se afiseaza atat la fiecare produs in parte cat si la Cosul de Cumparaturi.
  3. Oferta se aplica produselor afisate pe site in zilele promotiei, in limita stocurilor disponibile, cu posibilitatea ca unele sa se epuizeze pe parcursul promotiei.
  4. Oferta este valabila pentru comenzi cu livrare in Romania sau tari UE, cu EXCEPTIE tarile unde exista distribuitor autorizat Get Nails. Te invitam sa vezi pe site, la “Contact”, lista acestora si sa descoperi promotiile lor!
  5. Toate comenzile vor fi procesate in ordinea in care sunt inregistrate pe site si vor fi doar cu plata RAMBURS (la curier, la livrare) pentru livrarile in Romania si cu transfer bancar in avans, in baza unei Facturi Proforma pe care noi o vom trimite pe email, pentru livrarile in tarile UE (cele fara distribuitor).
  6. NU sunam pentru confirmare! Pentru a spori eficienta, toate liniile telefonice sunt inchise pe toata perioada procesarii comenzilor BF.
  7. Pentru orice comunicare, te rugam sa folosesti adresa de email [email protected]. Vom raspunde la emailuri in cel mai scurt timp posibil si in ordinea primirii lor. Te rugam sa verifici si sectiunea “Spam”.
  8. NU se poate modifica o comanda inregistrata deja – te rugam sa te gandesti bine ce produse doresti si sa verifici ce cantitati ai adaugat in Cos, INAINTE de a finaliza comanda.
  9. Daca inregistrezi mai multe comenzi, acestea se vor trimite separat, NU se vor putea cumula si expedia impreuna.
  10. Site-ul nu are un stoc corelat, mai exact nu tine evidenta stocurilor fizice. In plus, volumul imens de comenzi inregistrate intr-un interval foarte scurt, nu ne permite actualizarea disponibilitatii produselor in timp real.
  11. Daca un produs comandat va fi epuizat din stoc pana la momentul procesarii comenzii tale, aceasta va fi expediata fara el si fara a te informa telefonic.
  12. Trebuie sa acorzi ATENTIE datelor de contact si adresei de email utilizate la crearea si accesarea contului. Acestea trebuie sa fie cele care ITI APARTIN, CORECTE si aceleasi la fiecare logare ulterioara. NU utiliza date care nu sunt ale tale!
  13. Inainte de a adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi, ai grija sa fii logata in contul de client.
  14. Poti verifica daca ai finalizat cu succes o comanda si ulterior ii poti urmari statusul in contul tau, la sectiunea “Comenzile mele”:

– status “Inregistrata” – comanda a fost inregistrata cu succes dar nu a fost procesata inca deoarece nu i-a sosit randul.
– status “Client Inaccesibil” – valabil la clientii noi sau cei cu date contact/adresa de livrare modificate/a. Am incercat sa te contactam telefonic insa fara succes. Vom reveni curand, asa ca fii pe faza!
– status “Expediata (predata curierului)” – coletul e dat in custodia curierului. De acum, livrarea lui depinde DOAR de curier. La acest status vei gasi atasat si nr. AWB cu care iti poti urmari coletul direct pe site-ul www.cargus.ro.
Activeaza notificarile prin SMS! Poti fii notificata prin sms la fiecare pas, mai exact la fiecare schimbare de status a comenzii, incepand cu inregistrarea acesteia. Pentru a te bucura de acest avantaj, tot ce trebuie sa faci este sa te asiguri ca salvezi corect numarul tau de mobil si ca activezi notificarile in “Contul Meu”-> “Datele Mele”.

  1. Te rugam sa te astepti la intarzieri – experienta confirma ca volumul comenzilor va fi foarte mare si nu pot fi procesate toate deodata.
  2. Ne place sa fim eficienti. E-mailuri sau mesaje si comentarii pe social media cu intrebari de genul “Cand imi ajunge comanda?” nu fac decat sa ne retina din procesarea comenzilor, reducand eficienta la lucru, asadar NU le vom raspunde.
  3. Fii informat/a pentru a fi incantat/a! Nu ne asumam faptul ca nu vei citi acest regulament. Prin postarea si promovarea sa din timp si suficient, consideram indeplinita responsabilitatea noastra de a te tine informat/a. Te rugam sa ai in vedere si ca in perioada Black Friday firmele de curierat inregistreaza intarzieri, fapt de care nu suntem responsabili.

Multumim intregii noastre comunitati Get Nails pentru colaborare si intelegere si va asiguram ca depunem toate eforturile pentru a expedia cat mai rapid posibil absolut toate comenzile primite.

 

Cu drag, Echipa #GetNailsOfficial